CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, November 2, 2012

.A.Come.Back.Post.

Bismillaahirrahmaanirrahiim.....
Puiiiihhhh!! Tiup2 habuk. Dah berhabuk rumah usang yg setahun lebih ditinggalkan ni.. Recalling back, last entry dlu pasal bertunang. Pastu senyap sudah.. Apa pasal?? Pasal lpas bertunang tu episod busy+xda masa+malas bermula dlm kehidupan harianku.....*busy sgt ke?? cehsss!!

Alkisah, lepas majlis pertunangan aku dlu, aku msh berpraktikal kt firm tu.. ade la dlm seminggu lagi.. Pastu sibuk cari keje part time pulak.. Almaklumlah, jadual da tuka sket, sepatutnya masuk belajar sem baru bulan 7 tp da tukar ke bulan 9.. so aku ade 3 bulan masa percuma lepas praktikal.. Aku pon mula mencari part time, konon2 nk cari duit poket lebih laahhh...

And finally........... i gt a job.. as a SHOP ASSISTANT. What shop? Kedai kasutkah? Butik kah? Pasar raya kah? Oh, No! no! no! Aku jadi pembantu kedai di Cool Blog!!... Yezza!!! Mesti ramai yg tahu apekejadahnya Cool Blog tu kn? huhu...

Penat gilosss kje kt ctu.. 9am-10pm, kremmmm kaki... tp syiok.. free from stress. Cuma penat tu la yg x tahan.. Tp yg best nye, minum cool blog free, smpai abes 1 peti pon xpe... nk ratah black pearls smpai abis satu periuk pon xpe...Kawan2 lak sume best2... Aihh... Pengalaman yang sgt syiokkk... *Kalau x keje ctu, maybe smpai skrg aku x kenal cool blog, almaklum, mcm katak bawah tempurung aku niii...

Aku bertahan keje sampai awal bulan puasa je.. Kes nye, x larattt nak keje di bulan puasa.. Plus ngn x tahan godaan di siang hari.. Gaji terakhir aku kt ctu RM1200++. Alhamdulillah~

 Tambah2 pulak lepas tu nak masuk sem baru...a.k.a. final semester. So haruslah aku mempersiapkan diri, fizikal dan mental serta rohani, utk menghadapi cabaran2 final sem kn..... Apakah cabaran2 itu??? Next entry :)

End Notes:
2nd November 2012.........
Alhamdulillah, genap 5 bulan menjadi isteri kepada bekas tunang... 
Dalam last entry dlu, kami bertunang pada 28 May 2011.. Setahun bertunang, akhirnya kami dinikahkan pada 1 Jun 2012, dan majlis plak wt hari esoknya tu... 
Next entry lah.. :)

0 comments: